Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best doen om je zo goed mogelijk te helpen.

Mocht het toch zo zijn dat je ontevreden bent over de diensten die wij hebben geleverd, dan horen we dat natuurlijk graag. Als je ontevredenheid of klacht niet naar volledige tevredenheid door je eigen adviseur is opgelost, dan kan je de klacht sturen naar klacht@vzfd.nl t.a.v. de directie. Zet in het onderwerp duidelijk dat het een klacht betreft.

Onze klachtenprocedure is als volgt:

  • Na ontvangst van de klacht versturen wij binnen 2 werkdagen een officiële ontvangstbevestiging per e-mail. De klacht wordt bij ons in het interne klachtenregister geregistreerd. Je kan uiterlijk binnen drie weken een inhoudelijke reactie van ons verwachten.
  • Wordt de aan je bevestigde termijn niet gehaald door onvoorziene omstandigheden, dan wordt je aangeschreven met de nieuwe termijn waarin een reactie verwacht mag worden.
  • Klachten worden altijd door de directie behandeld.
  • Meestal zoeken wij eerst telefonisch contact met je. Samen met je onderzoeken we hoe we de ontevredenheid en eventuele schade kunnen wegnemen. Vervolgens reageren we per e-mail met daarin een inhoudelijke reactie.

Mocht u met de uitkomst toch niet tevreden zijn, dan kan je bij het Kifid een klacht indienen nadat je bij van Zessen de klachtenprocedure hebt doorlopen.

Inloggen Mijn Digimap Scherm delen